Search

Monday, May 21, 2012

PLAN UTK GATHERING OUR FAMILY

wahhhh.....memang mengejutkan kali ni sb en asben sudi tuk bersama pergi ke Seremban....
takda apa yg lebih menggembirakan aku selain mendapat tahu yang dy akan bersama aku utk ke sana....
bukan setakat aku yg gembira...tp seluruh ahli keluarga aku gembira dgn brita ini....
memang aku xsangka dy terbuka hati utk pergi.....
aku bersyukur sgt kepadaMU YA TUHANKU........
sedang aku mengira hari utk ke sana.......pada malam 20052012....
en asben menyatakan hasrat ibunya utk bersama kami ke Seremban,......
pada mulanya aku terkejut dan setelah berbincang bersama adik ku ( Syikin )....
akhirnya kami mengalah n membenarkan ibunya bersama aku ke sana....
asalkan en asben sanggup pergi ke sana...itu sudah mencukupi......
dan hari ni....aku masih tidak mendapa jwpn dari en asben samada dy sudah berubah fikiran atau tidak utk bercuti ke sana.....
apa yang aku harapkan dy xkan berubah fikiran utk bersama aku ke sana....
kerana itulah impian aku n adik aku melihat en asben aku ke sana.....

dan sampai saat ini...aku masih tidak mendapat jawapan darinya....
aku doakan agar keputusan nya tidak berubah n menggembirakan aku n family aku...
INSYAALLAH...........

1 comment: