Search

Thursday, May 10, 2012

KEPULANGAN MARISSA - 09052012

terkejut gop sbb ekin msg kul 3pg tp masa tu aku dh tido....
dy msg dah sampai kul 3pg...
punyerla terkejut aku bc msg dy kul 630 pg...biar betul pk aku...
adik aku sore nih suko sgt wat suprise ko aku....
eeeee...aku nyer cptla percaya bilo aku tnyo jd x balik..dy jwb xtau lagi...
adoii...nakal punyer adik....meme hobi dy kut wat gitu ko aku...hahahahaha
dah dpt msg tu....hepila aku...doh dowg dh sampai ng selamat....
xsabar nk tunggu hbs keje nak blik jupo dowg....
hbs keje kul 430....kena tunggu en. asben balik kijo kul5....
ekin kol gitau dowg g hospital tgk anak Nadia ( pekerja mok ) masuk wad...
smpai sane..dowg dh nk bertolak balik...aku plak tgk anak Nadia dlu...
janji jupo kat kedai makan otw balik kemahang....
lps tu balik umah mok,marisa n alya bertemu...malu la wat kali pertama bertemu stlh lamo berpisah..
male tu aku, mok n en. asben duk potong daging ayam tuk mok wat sate...
marissa leh buli alya..smpai nangis2 alya...hahahahaha
cian anak mama kena buli dek marissa....budak bndar kae..hahahahahaha
esok tu pergi Pantai Melawi...mak uda usaha balik sbb nk join...
beh sgt dpt kumpul adik bradik...tp sore jah xdop....
adik jate aku -- kero.....haula bile leh kumpul ng dy..mgkn raya ni kot....
main air pantai, siap main rebut kerusi lg...
wahh happening kan.....memang happening sgt..
smpaikan mok hok skt lutut pon main gop.....canteeekk laaaaaaa....
ase xpuah jupo marissa.....sdh sgt bilo aku tpksa balik...
dowg brangkat 13052012 kul 10pg.....
InsyaAllah akan ku usha tuk bercanda ng marisa di sano.....

No comments:

Post a Comment