Search

Friday, March 23, 2012

puteriku


Hampir 6 tahun tunggu kehadiran cahayamata dale hidup kitorang.....bilo tau aku pregnant...en. asben aku paling hepi....hari2 kecek ngan perut aku..tanyo bilo baby nok tubik....meme suko sgt maso tau aku btl2 pregnant...mana taknya sebelum tu,2x aku gugur....slps gugur aku kena operate mslh ale perut aku......masa tu aku ase sakit sgt2....sapa hr ni aku masih igt sume tu.....
Kira-kira lepas 5 bln,aku disahkan pregnant......sume benda aku kena berhati-hati....sampaikan nk ke opis pon kena mitok tlg ore ata....sbb tkt aku gugur agi....yang paling bestnyer,aku n adik aku sama2 pregnant...kitorang berkongsi due date tuk bersalin.....hehehehehe...ganah dop????
18.10.2010.....lahirnya puteriku satu-satunya penyeri hidup aku n en. asben  < NUR SYAMNA ALYA ADRIANA BINTI MOHD ZULNIEZAM>...........hampir 8jam aku duk dale bilik bersalin.....en. asben setia tunggu aku n kelahiran puteri aku ni.....thanx b.....






No comments:

Post a Comment