Search

Monday, March 26, 2012

Emmmm

Pagi ni aku bgn seawal 5pagi...besela bgn nk siapkan makanan utk en. asben...
makanan tu tuk sapan,lunch n makan malam....
aku bekerja,so kena siapkan awl2...xksah pon kena bgn awal...
hanya demi suamiku yang tercinta.....
semalam aku dh msk suhun air...pagi ni tinggal tuk msk nasi n goreng ikan je la....
aku amik kesempatan ni tuk tgk2 blog aku....
sambil2 tu aku post kan tuk blog aku ni...
ada masa,jadi aku tulis je apa yg aku fikir...hehehehehe
bb ni sementara jh ngan aku..nnti akan bertukar tgn kpd tuannya..
time ni la aku kena amik kesempatan tuk update blog aku...
tupun time anak aku tido......
besela bile ada anak,susah la sikit.....
petang nanti aku nak balik Felda Kemahang 3.....
Alhamdulilah suami mengizinkan tuk balik menemani b yg keseorangan...
disebabkan mak ayah g jual pasar malam.....
hrp hr ni bermula dengan sesuatu yang buat aku hepi.....

2 comments: